سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  پر افتخارترین باشگاه در اروپا
هر کس را سر انجامى است ، شیرین و یا تلخکامى است . [نهج البلاغه]
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
156988
بازدیدهای امروز وبلاگ
2
بازدیدهای دیروز وبلاگ
24
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
پر افتخارترین باشگاه در اروپا
اسماعیل منیری
سلام ، ممنونم از ورودتون به وبلاگم امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید...نظر یاذتون نره... اینم ID من ...apaha_m....
لوگوی وبلاگ
پر افتخارترین باشگاه در اروپا
بایگانی
تابستان 1387
پاییز 1387
پیوندهای روزانه

اس ام اس های خواندنی ...خیلی جالبه یه سر بزنید.... [64]
شوق پرواز [63]
سراچه خیال [98]
وبلاگی برای عاشقا [159]
عکسها و مطالب جالب [63]
سخن دل [65]
لاسجرد و لاسجردیها [236]
کیفهای خوشگل خوشگل [52]
[آرشیو(8)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

وبلاگی واسه عاشفا

لوگوی دوستان


موسیقی وبلاگ
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   اسماعیل منیری  

عنوان متن رونالدو:هواداران منچستر من را ببخشند یکشنبه 87 آبان 26  ساعت 10:35 صبح

 

به گذارش Rmadrid.blogfa:کریسیانو رونالدو از هواداران منچستر بخاطر تابستان عجیب و ناموزون

 خود عذر خواهی کرد.و از اینکه آنها اتفاقات اخیر را بخشیدند ابراز رضایت کرد و ادامه داد....

کریستیانو رونالدو تابستان امسال در مرکز بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال بود.پیشنهادی که از سوی باشگاه

 رئال مادرید اسپانیا برای این پرتقالی تنظیم شده بود.

هرچند سر الکس فرگوسن مخالف پیوستن بازیکن خود به رئال بود بازیکنی که در فصل قبل 42 گل برای

 منچستری ها زده بود.رونالدو خود را درمیان شیاطین سرخ گیر افتاده میداند.

گوش چپ اسبق اسپورتینگ لیسبون هفته های اول فصل را برای جراحی قوزک پایش از دست داد ولی حال به بازی برگشته است.

رونالدو مشتاق بازگشت به بازی در مقابل ویارئال در قالب لیگ قهرمانان اروپا بود،اما او از فرط خوشحالی از خود بی خود بود.

وی در گفتگو با sun اظهار داردکه:«زمانی که من برای بازی با ویارئال برگشتم عصبانی نبودم،فقط به

هیجان زده بودم آن هم به خاطر واکنش تماشاگران در مقابل من بود.»

رئال مادرید پیشنهاد جدیدی برای این هافبک پرتغالی آماده کرده است و برند شستر سرمربی کهکشانی

 ها نیز از آمدن رونالدو در تابستان پیش رو مطمعن است.

اما برای این زمان کریس رونالدو  تمرکذ خود را بر روی دباره احیا کردن خود تنظیم کرده است و میخواهد در

 آخرین فصل حظورش در منچستر از جام قهرمانیشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان دفاع کند.

کریس رونالدو میگوید:«این انتقال برای من دلپزیر است».و اضافه میکند«در آخرین فصل حضورم درمنچستر

 باید با علاقه برای پیشرفت تلاش کنم».

 


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

راموس یا آرشاوین
شستر ، رائول آبرویت را خرید.
کاسیاس گفت
روبن خواهد بود.
کاسیاس بهترین دروازه بان
گذینه بعدی بنزما
نخست وزیر ایتالیا خواهان راموس است
شوستر کانوارو را نگه میدارد.
کاسیاس بالاتر از بهترین ها
رونالدو:هواداران منچستر من را ببخشند
همه آماده اند
آخرین تمرین بدن سازی بدون ملی پوشان
رائول و کاسیاس راموس را لایق دانستند.
میاتویچ:رائول و دلپیرو شایسته توپ طلا هستند.
روبن به ال دربی نخواهد رسید.
[همه عناوین(153)][عناوین آرشیوشده]


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ