سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  پر افتخارترین باشگاه در اروپا
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
157169
بازدیدهای امروز وبلاگ
2
بازدیدهای دیروز وبلاگ
1
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
پر افتخارترین باشگاه در اروپا
اسماعیل منیری
سلام ، ممنونم از ورودتون به وبلاگم امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید...نظر یاذتون نره... اینم ID من ...apaha_m....
لوگوی وبلاگ
پر افتخارترین باشگاه در اروپا
بایگانی
تابستان 1387
پاییز 1387
پیوندهای روزانه

اس ام اس های خواندنی ...خیلی جالبه یه سر بزنید.... [64]
شوق پرواز [63]
سراچه خیال [98]
وبلاگی برای عاشقا [159]
عکسها و مطالب جالب [63]
سخن دل [65]
لاسجرد و لاسجردیها [237]
کیفهای خوشگل خوشگل [52]
[آرشیو(8)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

وبلاگی واسه عاشفا

لوگوی دوستان


موسیقی وبلاگ
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   اسماعیل منیری  

عنوان متن رائول و کاسیاس راموس را لایق دانستند. یکشنبه 87 آبان 26  ساعت 10:33 صبح

 

به گذارش Rmadrid.blogfa: رائول و کاسیاس دو کاپیتان اخیر رئال مادرید و تیم ملی اسانیا به تمجید

 از سرجیو راموس پرداختند.ایکر و رائول هر دو معتقداند که سرجیو راموس مدافع راست و گاها مرکزی تیم

 ملی و باشگاه رئال مادرید اسپانیا تمام استاندارد های لازم را برای رئال و تیم ملی در اختیار دارد.

مدافع همه کاره و محکم رئال مادرید در گفتگو با مطبوعات اسپانیا در مورد داربی بزرگ سخن گفت و

اتلتیکو را تشنه انتقام از رئال مادرید دانست.

رائول برای سالها پیراهن تیم ملی اسپانیا را برتن میکرد و راهنمایی ماتادورها بود .این قهرمان مدتی

 پیش کاسیاس را لایق استاندارد ها دانست و حالا نیز سرجیو راموس فردی شایسته برای دست یابی

 به استاندارد های اسپانیا است.

مدافع سابق سویا در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر شما بهترین عملکرد را در تیم ملی از خود

ارائه دهید آیا مصدوم یا ضعیف نخواهید شد میگوید:«من این را میدانم.الان هم مشکلی ندارم.

فقط یک مقدار در عضلات نزدیک کننده و کشاله ران مشکل دارم».

وی ادامه میدهد:«اما من برای بازی های اخیر رئال در برابر اتلتیکو و یوونتوس انرژی خواهم داشت و در

خدمت باشگاه خواهم بود».

و سرانجام در مورد نژاد پرستی ابراز میدارد که:«من واقعا غافلگیر شدم از تصمیم عجولانه انگلستان د

ر مورد شعار های نژاد پرستی در سانتیاگو برنابئو.

«من در استادیوم بازی کرده ام ومعتقدم که تماشاگران نژاد پرست نیستند.»وی معتقد است که:«یک

اسپانیایی نژاد پرست نیست».


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

راموس یا آرشاوین
شستر ، رائول آبرویت را خرید.
کاسیاس گفت
روبن خواهد بود.
کاسیاس بهترین دروازه بان
گذینه بعدی بنزما
نخست وزیر ایتالیا خواهان راموس است
شوستر کانوارو را نگه میدارد.
کاسیاس بالاتر از بهترین ها
رونالدو:هواداران منچستر من را ببخشند
همه آماده اند
آخرین تمرین بدن سازی بدون ملی پوشان
رائول و کاسیاس راموس را لایق دانستند.
میاتویچ:رائول و دلپیرو شایسته توپ طلا هستند.
روبن به ال دربی نخواهد رسید.
[همه عناوین(153)][عناوین آرشیوشده]


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ